Thursday 26 February 2015

Seo Search tercapai ? II

 
 
yaa selamat petang. dulu aku rasa aku pernah buat entry pasal seo search . kejap heh. hahh dah jumpa, tekan INI 
 
Aku buka laa traffic source scroll, scroll, scroll ke bawah nak tengok search keywords and perkataan " bedah katak " tu still ada lagi. dulu pernah ada, then lenyap begitu je. tapi sejak aku mula rajin ni perkataan bedah katak ni naik.kalau ikut ranking post aku, bedah katak ni tempat ketiga. pertama dengan kedua tu of course la my latest entry pasal ni dengan yang ni .

kemudian, aku check sekali lagi, bedah katak tu still ada lagi buatkan aku rasa nak pergi google and RUPANYA...



tadaaaaa, wahahaha. ranking nombor 1. hahaha. itu merupakan salah satu pencapaian yang agak memberansangkan. bukan nak berlagak cuma yela, sepanjang aku ambil cuti panjang daripada berblogging ni aku punya traffic punyala teruk lagi hambar. so, bila tengok ni terasa blog aku masih hidup. HAHAHAHA. ya aku capslock kan hahaha aku tu menunjukkan aku tengah mengejek diri sendiri. LOL.

ohh lupa entry pasal kata tu yang ni



jadi terima kasih, xie xie, gracias, arigatou, syukran, gomawo, merci you allssssss.. 


10 comments:

Hidayah Suhailee said...

wah. bestnya ranking nombor 1 dlm carian google.. :)

mselim3 said...

Assalammualaikum,..

tahniah yer... blog nie dah mesra seo tu... janji entry adalah origal google ambik kira jugak untuk letak di first page...

mselim3

Mia Liana said...

tahniah ya....

http://www.mialiana.com/2015/02/pemenang-bertuah-url-blog-13.html

norhasnizakhalid said...

tahniah, bijak main SEO ye dear..

Aina Ayunie said...

@Hidayah Suhailee hehehe, tapi nanti jatuh ranking juga lama lama. haha

Aina Ayunie said...

@Mohd Selim Zainal waalaikumussalam. terima kasih. yaa.. hehee. terima kasih sekali lagi. hee

Aina Ayunie said...

@Mia Liana terima kasih :D

Aina Ayunie said...

@Mama Niza Terima kasih kak. kebetulan je kud jadi naik ranking tu. hehee. nanti lama lama jatuh jugak . hehee

Calrase Patrick said...

Wow hebatnya main keeyword :).. Tahniah
Calrase Patrick

Anonymous said...

ranking nombor 1 :-)