Tuesday 31 March 2015

the empty ideas


 
 


well, well.
sudah lama aku tenggelam dalam dunia blogging ni dengan alasan yang typical bagi seorang yang agak pemalas yakni aku malas untuk buka laptop menghadap laptop setiap mata dengan keadaan mata aku yang tidak berapa baik.

so, berbalik pada cerita, hows result spm you allssss bacth 97' .. hahahhaaa, okay baik ke tak baik tu semua ada hikmah and kita terima je. aku ? ehhh, baik je. cukup melayakkan aku untuk apply asasi yang aku nak.. Alhamdulillah. :) . 

okay then, perancangan aku sekarang hanyalah melepak dekat rumah doing some chores, and menelaah novel ingles instead tunggu result matrik and UPU. yeaaa. ehemm, blogging tak termasuk dalam ni sebab aku bukan la blogging selalu. bila aku rajin je la aku update. huahahahaha..

by the way, aku ada baca dari whatsapp yang menyatakan better masuk matrik first dan aku setuju dengan text tu. why ? sebab nak tunggu result and lapor diri UPU agak lama besides, belum tentu lagi kita diterima tapi lain la kalau individu tu dah confirm dia memang akan dapat. kalau tak dapat UPU, and orang tu masuk matrik haaa selamatlah, TAPI kalau sebaliknya macam mana ? see.. tepuk dada tanya selera. 

aku tahu, dalam keadaan macam ni majoriti akan confused nak masuk mana sebab aku pun dah kena. Dilema wooo, lagi teruk daripada nak pilih baju kat sales. contoh paling ketara tu. so, apa apa hal, kita follow the flow and tenang je. 

this entry might be bored. yeaa, biasalah tu. hakikatnya, aku dah lupa tujuan utama aku update ni. jadi ini jela yang aku ingat nak tulis. hahahaaa.. 

 till then. 


2 comments:

Nisa Greennnpanda said...

congrats coz dh complete SPM...
so now tgl nk sambung stdy to the next level la ye.. gud luck tau..hehehe...

btw, ayunie tgl mane? dh tgk ke movie anime parasyte yg br kuar tue?

Aina Ayunie said...

@Nisa Greennnpanda heeee, doumo arigatou sis. haha. saya stay kat pahang.. hahah. parasyte the maxim tu ke ? pernah dengar tapi tak tengok sebab macam geli seram sikit. haha :p