Tuesday 22 January 2013

Breaking News !!


Assalamualaikum, Selamat Sejahtera, Salam One.M, and Salam One Blogger . . .




hai-hai you guys.. whatsapp? ohh, sorry-sorry.. whats up? haha, awal aku hupdate heh, yela, esok cuti, sebab hari keputeraan Nabi Muhammad S.A.W . cuti tak korang ?! haha, macam cikgu pulak heh..

tajuk entry yang sangat-sangat poyo, mintak maafla heh,  ! actually aku ada banyak cerita, tapi aku kena bagitahu benda yang sangat penting.. benda apa?

okay, start hari Ahad bersamaan 27. Januari. 2013, 15 Rabiul Awal 1434h . URL BLOG ni akan DITUKAR kepada http://theayunie.blogspot.com .

"perlu ke nak bagitau ni? macam femes pulak dah" 

mesti ada sebahagian daripada readers yang terlintas difikiran ayat macam ni.. bukan apa, aku just nak bagitahu je, kalau ada yang saja-saja nak buka, tiba-tiba, tak ada. kan susah tu, memang risiko tinggi, hope korang fahamla ye? hahah.. tapi untuk kemudahan readers juga, senang nak ingat url ni kan? haha,

tapi kalau ada yang tak tahu, takpa, aku ada buat satu blog ni, yang url-nya , url blog ni, http://catatansigadisloading.blogspot.com . . tapi tu selepas tarikh yang aku umumkan tadi kat atas tu, .
okay?

tu saja kot untuk entry kali ni.. so, mohon jangan ada yang pening dengan apa yang aku inform tadi, haha.. kalau tak faham message me in twitter,  kenapa bukan fesbuk? actually, susah sebenarnya, kalau nak, message Twitter ..

so, thats all ! salam Maulidur Rasul.. =3




Suka? Like la
Rajin? Komen la
Maaf atas penggunaan "Aku" kepada yang lebih dewasa
Terima Kasih

2 comments:

✿INA AINAA✿ said...

okie dokie... nanti ena setting kat bloglist ena semua.. t dah tukar, g tahulah kat fb ke... mne2 la... hehe salam maulidur rasul

Aina Ayunie said...

okay akak ! ai-ai chip