Saturday 11 January 2014

Berehat untuk Seketika..

bello fellas...
dah nak dekat seminggu lebih aku tak hupdate. bukan apa, aku ni 'busy' bak menteri besar. lagipun i'll be sitting for the BIGGEST exam in da world. wahahahaaa. so, the main point i update my blog is just want to tell all my "readers" yang aku mungkin tak update entry sampai bila tu aku tak pasti. kalau ada masa aku update la. but kalau aku tak update tu, faham-fahamla. mana lah tau kalau-kalau ada orang suka baca entry aku ke that's why aku habaq mai awal-awal. 
so my readers, this is my reason if didn't update my post.. 


"erghh, bapak perasan minah ni ada 'readers yang setia' dengan post dia tu"


lol, maybe someone will say like this. well, aku terima je,  syok sendiri is not easy as abc la. kahkah. biarlah orang nak kata apa. dia sorang je yang tak suka baca blog aku, kat dunia ni beriban orang nak baca blog aku. wakakaka. perasan lagi. hahaa.

okay, enough. stop la sampai sini, sebab aku dah jelaskan apa yang aku nak bagitau tadi. bagitau apa? choii, baca kat perenggan atas tu. hahaa..


No comments: