Sunday 6 May 2012

Aku ni Mulut Terlebih Masin Sangat Ke??

haaa, once again, aku excited lagi.. yeahh, that's me..
terkejut beb, memang terkejut.. tak sangka la aku ni 
memang mulut masin.. apa benda yang aku fikir, cakap. 
memang jadi betul-betul.. tak percaya? 

Bukti 1 : masa kat kelas, aku bermonolog, yang aku tak nak baca petikan tu... TAPI , kena la wehh. adehh.

Bukti 2 : apa ek? aku lupa, maklumlah tahun ni aku lupa banyak benda.. heee..

Bukti 3 : Kak Lyssa terjah blog aku and follow,. 

Oh My Prada ! , 
aku ni mimpi ke? cuba hentak sikit lappy korang,. 
okay tak? kalau okay tu, mean aku tak mimpi la ni? 
Ya Allah, baru semalam aku taip pasal kak lyssa nand blogger-blogger yang lain,
http://catatansigadisloading.blogspot.com/2012/05/jadi-follower-yang-ke-1000.html
tup-tup, kak lyssa post kat shoutbox, yang kak lyssa dah follow.
 0_o ?!
bila tengok kat follower aku, 
jeng-jeng-jeng..



nak kata mulut aku masing, memang terbukti dah kot, 
adessshh, kadang-kadang terasa malu juga
aku cerita pasal kak lyssa, semalam, 
and hari, kak lyssa terjah kat blog aku.. 
aaa, bestnya, jerit-jerit dah aku, senyum sorang-sorang
aku ni.. orang kata aku gila?
bak unknown ni, dalam lawak kampus.,

haha, dah biasa laaa.. diaorang sayang kat aku sangat tu
sampai aku digelar gila.. haha

apa-apa punn, terima kasih bebanyak-banyak-banyak sangat
sebab kak lyssa sudi datang blog saya, yang tah apa-apa
punn ada.. =p .. 

thanks banyak-banyak la, aaaaa.. XD .
( terlampau excited )




2 comments:

LYSSA FAIZUREEN said...

hewheww .sama-sama :DD

Aina Ayunie said...

Hehe, XD .. Maaf lambat reply comment akak.. He
eee . :))